Tréning pod vplyvom stresu

          Tréningové drily ako také musia byť jednoduché a efektívne. Dnes sa už stretávame s množstvom literatúry, DVD, alebo interaktívnych tréningových postupov, na ktoré sa môžete prihlásiť na internete. Všetky tieto ,,produkty" je vhodne využívať predovšetkým ako zdroj informácií, reálnemu tréningu sa nikdy nemôžu a ani to nie je ich cieľom. Pri reálnom tréningu sú mnohé postupy, ktoré učia praktikanta reagovať pod navodenými stresovými situáciami, aby sa v prípade reálneho útoku vedel vyrovnať so stesom ako takým. Zoberime si ako príklad obranu proti škrteniu, dvomi rozdielnymi spôsobmi.

          Obranca sa postaví chrbtom ku stene prípadne sa o nu opiera. Zavrie oči, stojí pasivne a čaká na útok svojho tréningového partnera, kedy ho napadne technikami škrtenia.

Ak praktikant pocíti útok:

- otvorí svoje oči,

- zistí odkiaľ útok prichádza,

- a bezprostredne realizuje realizuje obrannú techniku.

Toto je asi tá najjednoduchšia verzia stresového drilu no napriek tomu je celkom efektívna. 

Pridať komentár

   
© COPYRIGHT Krav Maga Website 2008 - 2017
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ Jan Werich